Brussel, 5 november 2019: “CHOOSE | SHARE | CARE” is de nieuwe slogan van Wine in Moderation, met een nieuwe visuele identiteit. De nieuwe merkstrategie, slogan en visuele identiteit zijn het resultaat van een jaar lang reflecteren naar aanleiding van het 10-jarig bestaan van Wine in Moderation.
Door middel van de nieuwe merk- en communicatiestrategie zal Wine in Moderation wijnprofessionals blijven ondersteunen om tot een duurzame wijncultuur te inspireren. Met de resultaten van grondig wetenschappelijk onderzoek en gedegen trainingen zullen professionals worden voorzien van kennis, vaardigheden en middelen die hen helpen de voordelen van matige consumptie en de risico’s die verband houden met alcoholmisbruik te begrijpen.
Deze ondersteuning zal wijnhuizen in staat stellen gebruik te maken van de kansen die het wijntoerisme biedt. Door wijntoeristen verantwoord te laten genieten kunnen wijngemeenten de waarde van het toenemend aantal wijntoeristen benutten. De WiM Association zal blijven werken met professionals die het verschil willen maken met behulp van innovatieve hulpmiddelen, het delen van goede voorbeelden en mogelijkheden voor tastbare en relevante acties die de klant in staat kan stellen een weloverwogen keuze te maken.